2016. július 22., péntek

A műtét - gyors és figyelmes csapat vett körül

A beavatkozás egy napos volt, meglepő gyorsasággal végzi a dolgát a személyzet, más klinikákkal ellentétben. Végig nagyon kedvesek voltak, bármikor szünetet szerettem volna tartani, volt rá lehetőség, persze igyekeztünk a legmaximálisabb hatékonysággal haladni. 

A műtétet egy fájdalomcsillapító injekciózás előzte meg, amit csak minimálisan lehetett érezni, egyáltalán nem járt fájdalommal, sőt az első egy-kettő után már teljes zsibbadtság állt be, és a továbbiakat már nem is éreztem. A nap első felében hason fekve zajlott a donor területről való kivétel, melyet ha kértem készségesen elmagyaráztak, és mindig tájékoztattak éppen mi zajlik. Csak apró matatást éreztem a tarkómon, de nem is nagyon figyeltem rá, közben beszélgettünk, akár olvashattam volna, vagy a telefonomat is használhattam.

Félidőben tartottunk egy ebédszünetet, amikor is kicsit felfrissültem a hason fekvés után. A nap tovább része hanyatt fekve történt, és tévéztem egész idő alatt, miközben hasonlóan a donor területhez, itt sem éreztem semmi különöset, csak mintha kis tűkkel szurkálnák a fejtetőmet, persze fájdalom nélkül, csak az érzés volt meg.

Hajbeültetés után




A donor terület
Közben tényleg nagyon figyelmes csapat vett körül, és jó hangulatban telt az idő. Kényelmetlenséget csak az egész napos fekve történő elhelyezkedés jelentett, de ez csak a munkámból adódóan, mert nem szoktam hozzá hogy egy helyben töltök egy napot, viszont ez az idő semmi, ahhoz amilyen dolog kárpótol a későbbiekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése