2016. július 12., kedd

Miért döntöttem a hajbeültetés mellett?

A hajátültetés mellett azután döntöttem, hogy egyre jobban kezdett ritkulni a hajam, mint megtudtam főleg genetikai okok miatt (férfias típusú hajhullás), és persze az akkori stresszesebb időszak sem segített rá a dologra. 

Munkámból kifolyólag, sokat vagyok emberek között, valamint színpadon, és mint tudjuk a mai világban egyébként is sokat számítanak a külsőségek, de én kimondottan abból élek. Zavart még hogy állandóan a kirakatüvegeket néztem, hol csillan meg a fény a fejemen, és persze hogy mások is észrevették, mondogatták azt, amire úgy éreztem nincs befolyásom.

Egy szakértő ajánlására elkezdtem használni minoxidil tartalmú készítményt, ami az első időkben sokat segített, de úgy éreztem egyre múlik a hatása, és különben is annyira macerás volt a napi 2x kezelés még ha csak pár perces is volt, hogy nem szerettem volna egy életem át azzal kelni, és feküdni. Ekkor elhatároztam hogy végleges megoldást szeretnék, és több klinika felkeresése után döntöttem a HairHungary mellett.

Hajbeültetés előtt




Láttam a referenciákat, és azt sem volt nehéz leszűrni, hogy a sok túl nagyot ígérő, egyedi módszerekkel kecsegtető klinika között ők precíz, határozott, és egyértelmű végeredményt kínáló munkát végeznek. A saját elképzelésemmel ellentétben a legjobb esztétikai hatást kiváltó beavatkozást ajánlották, főleg nagyobb területen sűrítéssel, és nem a hajvonal túlzott előretolásával, amivel szintén nagyon elégedett vagyok így utólag.

Bejelentkeztem hát egy hajátültetésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése